8 jul 2013

Sfeervolle beleving in interieurwinkel Rozing in Heiloo

Niets stimuleert een consument meer dan sfeervolle hoekjes in een eigentijdse interieurwinkel. Met de juiste styling en grote overtuigende beelden kun je de consument op inspirerende ideeën brengen. Vanuit dat idee heeft ontwerper HANS van Studio Schoot een volledig nieuw plan gemaakt voor  Rozing Wonen & Dromen in Heiloo, in nauw overleg met eigenaar Eugène Rozing. 


Aan de buitenkant ziet de klant al van ver waar de winkel voor staat: inspirerende woonideeën op een moderne leest geschoeid. Daarbij is gebruik gemaakt van grote beelden: de pui als overtuigend billboard. Terwijl de afbeeldingen aan de buitenkant een heel goed beeld geven, kijk je er vanbinnen gewoon door naar buiten.


In de winkel zelf is een nieuwe indeling gemaakt uitgaande van pleinen waaromheen de verschillende assortimenten zijn gegroepeerd. Slapen, meubelen en woningtextiel zijn de assortimenten die in de winkel een plaats hebben. Deze zijn door grote, kleurrijke beelden ondersteund om de sfeer beter tot uiting te laten komen. Deze afbeeldingen staan mooi strak in flexframes en zijn in een handomdraai te vervangen door nieuwe afbeeldingen. Bijvoorbeeld bij een nieuw seizoen of een bepaald thema. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten