26 apr 2012

Flinke promotie in 2D en 3D voor 100 jaar P. van de Ven

Met vereende krachten wisten CreCs Concept & Creatie, Tiggelen Communicatie en Studio Schoot de jarige Forddealer P. van de Ven uit Vessem voor het voetlicht te brengen. Zo werd er een unieke feestkrant gemaakt met daarin interviews met directeur Walter van de Ven en zijn medewerkers. Ook zijn klanten (die soms al veertig jaar klant zijn!) kwamen aan het woord én in beeld. De krant verscheen als extra katern van het Eindhovens Dagblad in de hele regio. Verder kondigde de krant de nieuwste traditie van Vessem en omstreken aan: het fietsen versieren door kinderen tijdens het Oranjefeest. Studio Schoot stond garant voor de projectcoördinatie en de feestinrichting van de showroom. Zo werd de pui voorzien van een zeer passend ontwerp gemaakt van one way vision-folie. De voorbijgangers op de doorgaande weg in Vessem kan het Oranjefeestje dus niet ontgaan zijn. Hoofdthema van het 100-jarig bestaan was en is de familie Van de Ven, bestaande uit Johan van de Ven senior, Piet van de Ven, Johan van de Ven en zijn broer Walter van de Ven. De heren zijn dé iconen (geweest) van het Ford-dealerschap en dat is op bijzondere wijze in beeld gebracht in de krant en op de voorgevel van de showroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten