8 sep 2011

Hans (Studio Schoot) beweegt de toekomst

Op 18 oktober wordt in Den Bosch de eerste Nationale Positioneringdag gehouden. Het wordt een actieve bijeenkomst met veel praktische zaken en de diverse invalshoeken van positionering. Hans! (Hans van de Schoot van Studio Schoot) is hier naast hockeycoach Marc Lammers één van de inspirerende sprekers. Zijn verhaal gaat over de ruimtelijke identiteit en uitstraling van merken en bedrijven.


De wereld verandert snel en bedrijven dienen daarop te anticiperen. Mede daardoor is het belang van een zorgvuldige positionering flink toegenomen. Bewustwording is noodzakelijk, alvorens u concrete stappen kunt ondernemen. Daarom vindt op dinsdag 18 oktober 2011 de eerste Nationale Positioneringsdag in ’s-Hertogenbosch plaats. Een dag waarbij ondernemers, marketeers, formulemanagers en andere beslissers vanuit het bedrijfsleven en overheden de materie goed leren doorzien. Er wordt daarbij niet enkel gekeken naar de positionering zelf. Factoren die essentieel zijn voor de positionering worden hierin betrokken. Eén van de belangrijkste aspect hierbij is de veranderende toekomst. Wat voor effect heeft dit op organisaties? En vooral; hoe gaat u hiermee om?

Meer info op www.nationalepositioneringsdag.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten